Share this on:

De makkelijke manier om uw verkoop te stimuleren

Een succesvol modebedrijf runnen is zelfs in de beste tijden niet vanzelfsprekend. Worstelt u met het beheer van uw globale inventaris of heeft u het moeilijk om aan de veranderende behoeften van uw klanten te voldoen? Geen nood! Het goede nieuws is dat er een makkelijke oplossing bestaat om deze uitdagingen aan te pakken en uw omzet te doen groeien. Lees hier hoe u uw stockbeheer kunt optimaliseren, uw klanten een sublieme koopervaring kunt aanbieden en uw verkoop kunt stimuleren.

Blijf een stap voor met een omnichannel verkoopstrategie

Op meerdere verkooppunten inzetten, is dus voordelig voor u én voor uw klanten. Door uw collectie online aan te bieden, bereikt u uw klanten wanneer ze onderweg zijn, tijdens hun koffiepauze of op andere vrije momenten, en kunt u hen aansporen om een aankoop te doen. Digitale platformen zullen de fysieke winkels eerder versterken dan vervangen. Klanten genieten immers nog steeds van de fysieke koopervaring.

The benefits to using various selling points go both ways. By showcasing your collection online, you can reach your customer during their commute, their coffee break or other idle moments, and give them a little nudge down the path to purchase. These digital platforms will strengthen rather than replace brick ‘n mortar stores. Customers, after all, continue to enjoy the physical buying experience.

Een omnichannel benadering is dus de beste manier om meerdere contactpunten ten volle te benutten, aan de verwachtingen van uw klanten te voldoen en het volledige potentieel van uw zaak te realiseren. Ze combineert de meerwaarde van de fysieke koopervaring met het ongeëvenaarde gebruiksgemak van online verkoop. De omnichannel strategie doet meer dan gebruikmaken van verschillende kanalen: ze maakt het mogelijk om al uw online en offline salesplatformen volledig te integreren, met tevreden klanten en meer omzet als gevolg.

Waarom een geïntegreerde IT-oplossing cruciaal is voor uw succes

Hoe ziet een succesvolle omnichannel strategie er dan uit? Hoe behoudt u het overzicht en beheert u uw inventaris over verschillende verkooppunten heen? Wat zijn voor uw bedrijf de concrete voordelen van een investering in een geïntegreerde IT-oplossing?

Een slim omnichannel platform integreert al uw systemen en linkt al uw offline en online sales aan een gespecialiseerde ERP. Daardoor kunt u uw inventaris raadplegen in real time. uw inventaris raadplegen in real time..

  • Zijn uw klanten op zoek naar een specifiek stuk dat niet voorradig is in hun favoriete winkel?
  • Vliegt een bepaald product in uw webshop van de virtuele rekken, maar is het niet bepaald populair in een van uw fysieke winkels?

Monitor met één klik het rendement van uw globale inventaris en verzeker dat de juiste producten via de juiste kanalen verkocht worden. Zo kunt u gegarandeerd een premium service aan uw klanten aanbieden en meer salesopportuniteiten genereren. generate more sales opportunities.

Slaagt u er maar niet in om uw voorraden juist te balanceren en zo onnodige kosten te vermijden? Inventarisbeheer is een delicate evenwichtsoefening. Een omnichannel oplossing helpt u om traag verkopende stock te vermijden en uw inventaris optimaal te beheren door u voor verschillende verkoopplatformen een real time overzicht van uw collectie te geven. Zo beperkt u uw warehousekosten tot een absoluut minimum..

De voordelen van een all-in-one IT-oplossing:

Benieuwd naar hoe de vork in de steel zit?

Het snijpunt van mode en data

Op het snijpunt van mode en data kunt u het volledige potentieel van uw saleskanalen benutten, een uitstekende koopervaring mogelijk maken en uw onderneming verder stimuleren. Daarom is het interessant om te investeren in een slimme IT-oplossing met een omnichannellaag die op maat gemaakt is voor de modesector en al uw systemen naadloos integreert.

Wilt u weten hoe u het meeste kunt halen uit uw saleskanalen en hoe u uw onderneming kunt revolutioneren?

Wist u dat...

Tailorfit een op maat gemaakte all-in-one IT-oplossing ontworpen heeft voor de mode-industrie? We werken nauw samen met onze partners in de sector en verbeteren non-stop onze oplossing zodat uw zaak kan blijven groeien.

Share this on: