Share this on:

De magische link om je sales te boosten en een revolutie voor je business te ontketenen

Waarom je je webshop best koppelt aan de ERP van Tailorfit

Veel bedrijven in de modebranche vertrouwen nog altijd in hoge mate op verouderde en handmatige processen die onafhankelijk van elkaar lopen. Door te investeren in slimme software die je workflow automatiseert en je voorraad in realtime bijwerkt, synchroniseer je je activiteiten, boost je je sales maximaal en wordt je onderneming succesvoller. Het enige wat je moet doen, is je webshop koppelen aan de ERP van Tailorfit.

Benieuwd naar de voordelen van deze oplossing voor je bedrijf? Lees verder en ontdek hoe deze link een revolutie ontketent voor je activiteiten en wat wij doen om deze magie te laten gebeuren.

De onmisbare schakel om je workload te verminderen, je voorraad te beheren en je sales te boosten

Een van Tailorfit’s Een van Tailorfits grootste troeven is de mogelijkheid om je e-commerceplatform te koppelen aan onze Enterprise Resource Planning- of ERP-software. In plaats van handmatig in 2 of 3 verschillende systemen te werken, kun je met deze koppeling je workload verminderen door alle informatie over je collectie – denk aan afbeeldingen en objectbeschrijvingen – naar één enkel platform te uploaden. reduce your workload by uploading all the information regarding your collection – like images and item descriptions – to a single platform.

Wil je dat bepaalde artikelomschrijvingen of andere informatie alleen zichtbaar zijn in één verkoopkanaal, dan kun je dit eenvoudig aanpassen in de ERP. De gegevens worden vervolgens automatisch doorgestuurd naar al je verkooppunten en andere B2B-platforms die je eventueel gebruikt. The data will then flow automatically to all your points of sale and other B2B platforms you may be using.

Bovendien breng je via deze link al je bestellingen van je fysieke winkels en online verkoopkanalen samen op één enkele plaats. Dit vereenvoudigt het proces van het beheer en het verzendklaar maken van je orders, waardoor je je klanten uiteindelijk een efficiëntere en meer responsieve service kunt bieden. Dit vereenvoudigt het proces van het beheer en het verzendklaar maken van je orders, waardoor je je klanten uiteindelijk een efficiëntere en meer responsieve service kunt bieden.

De voordelen voor jouw bedrijf

Een ander belangrijk voordeel van de koppeling van je e-commerceplatform aan de Tailorfit ERP, is dat het je voorraad in realtime bijwerkt.. Je hoeft niet met een aparte voorraad per verkoopkanaal te werken! Ongeacht het aankooppunt is je voorraad altijd zichtbaar en up-to-date voor iedereen. Zo hou je je klanten tevreden en kun je je voorraad verplaatsen naar de platforms waar hij het best presteert.

Ten slotte krijg je ook een 360 gradenoverzicht van het consumentengedrag en kom je te weten wie op welk moment welke artikelen koopt. Door eerdere aankooppatronen te analyseren,kun je anticiperen op de acties die je klanten overwegen. Zo kun je de beslissende momenten aanwijzen waarop je je doelgroep proactief kunt bereiken en hen dat laatste duwtje in de rug kunt geven om tot aankoop over te gaan.

Al deze voordelen samen zorgen voor een maximale verkoop en dus voor een boost van je bedrijf.

Magie?

Hoe ingewikkeld is het proces achter de schermen?

1. Je collecties uploaden

Je uploadt al je items in de Tailorfit ERP en selecteert welke stukken je via de webshop wilt verkopen. Eenmaal per dag sturen we ze door naar je platform.

2. Je webshop opzetten

Zodra de producten zijn geüpload, ben je klaar om je collecties te beheren en je webshop op te zetten.

3. Uploaden en beheren van je voorraad

Nu gaan we de inventaris uploaden en bijwerken. Standaard doen we dit elke 10 minuten, wat betekent dat je een quasi realtime overzicht van je voorraad krijgt. Je kunt de timing echter naar eigen voorkeur instellen.

4. Beheer en verwerking van inkooporders

Wij controleren ons platform elke 10 minuten op nieuwe bestellingen en registreren de verkoop en de gegenereerde inkomsten. Daarna maken wij een pakbon, zodat je de bestelling snel kunt verwerken en verzendklaar kunt maken. We zullen de inventaris ook bijwerken.

Vraag je je af hoe lang het duurt voor de magie zijn werk doet?

Hoe lang het duurt om de koppeling tot stand te brengen, hangt af van een aantal factoren, zoals de huidige configuratie van je webwinkel als je er al een hebt geïnstalleerd. Als je webshop bijvoorbeeld speciale elementen bevat, zoals specifieke tags om je collectie te organiseren, hebben wij iets meer tijd nodig om te garanderen dat de specifieke tags op hetzelfde moment aan hun artikelen gekoppeld worden. Gemiddeld duurt het een week om je platform met onze ERP te verbinden. In eenvoudige gevallen kunnen we je binnen een dag helpen!

Klaar om je sales op een magische manier te boosten en je bedrijf te optimaliseren?

Zij beantwoorden met plezier al je vragen en gaan na hoe wij je kunnen helpen.

Share this on: